Mittwoch, 10. Juni 2015

K1-426 - get well #2 with Bubbles

Ich glaub, ich brauch euch fast nicht mehr verraten, während welcher OCC mir die Idee für diese Karte kam... 

I think, I needn't tell you during which time of OCC I got the idea for this card...
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
K1-426 - get well #2 with Bubbles

K1-426 - get well #2 with Bubbles
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Verwendete Materialien:
* Papiere: K.Engeltje: Cardstock - weiß, hellgrün / Neenah Paper: smooth Cardstock - solar white / simple white paper for masking /
* Werkzeug:
Grundausstattung: Schere, Lineal, Zirkel, Falzbein (Holz), … /
Geräte: Fiskars: SureCut / ProvoCraft: Cuttlebug V2 + ABC & Memory Box: metal adapter plate /
Stanzen / Dies & Punches: Paper Smooches: Wise Dies - Get Well Phrase (M1D037) / Simon Says Stamp: Dies - Luminary Circles (No. S237) /
Schablonen / Stencils: DIY with SSS-die /
Stempel / Stamps: Fiskars Stamp-Press / Impression Obsession: Cover-a-Card – Tapestry (CC024) /
* Farben: Tsukineko: VersaFine Ink - Smoky Grey (VFS-83) / Stabilo-Marker: Pen 68 / Glossy Accents (GAC17042) /
* Kleber & Co: Kleberoller / 3D-Tape - 2x12 mm / Sakura: Quicky Glue - Pinpoint Roller oder Tombow Mono: Multi Liquid Glue /
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Beste Grüße, Eure Wiebke.
Best greetings from Wiebke.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Danke, dass du hier was schreibst! - Ich freu mich über jeden Kommentar! /
Thanks for writing a little note! - I'm happy about every comment!